Care ar fi clasificarea tratamentelor motor-agregate?
Când şi cum se foloseşte Tufoil?
Cum influenţează Tufoil pornirea şi accelerarea imediat după pornire?
Pot folosi Tufoil la barca mea cu motor?
Influenţează Tufoil motorul diesel?
Ce realizează Tufoil la diferenţial?
Realizez economii de carburant?
La motoarele cu injecţie este influenţat ralantiul?
Cât Tufoil trebuie să folosesc şi care sunt economiile nete realizate?
Ce se întâmplă cu ralantiul la motoarele vechi?
Cum este influenţată viaţa motorului?
Pot folosi Tufoil la motocicletă sau ATV?
Afectează garanţia folosirea produsului Tufoil?
Poate influenţa Tufoil motoarele foarte vechi?
Filtrele de ulei împiedică circulaţia Tufoilului?
La motoare vechi pot folosi un ulei din noua generaţie şi Tufoil?
Este influenţată pornirea la cald?
Este influenţată pornirea la rece?
Pot testa compatibilitatea uleiului meu cu produsul Tufoil?
Cum pot folosi Tufoil la cutia de viteze?
Influenţează Tufoil turbosuflanta motorului meu?
Există comparaţii cu alte sisteme de ungere?
Se poate îmbunătăţi şi calitatea ungerii la vaselină?
Când schimb uleiul dacă folosesc Tufoil?
Există diferenţe între tratamentul Tufoil şi aditivii de ulei?
Ce realizează Tufoil pentru maşinile Euro 5, 6 cu/fără Start-Stop?


 
Care ar fi clasificarea tratamentelor motor-agregate?
Tratamentele motor - agregate fac parte din marea grupă a lubrifianţilor.
Clasificarea lor după principalele componente şi efecte cuprinde:
bullet Tratamente metalice ce scad frecarea şi conţin metale moi (Cu, Ag, Sn)
bullet Tratamente metalice ce durifică componentele, scad frecarea şi conţin metale dure (ceramice)
bullet Tratamente ce conţin diferiţi compuşi chimici ce scad frecarea (în genere ei nu sunt comunicaţi utilizatorilor deoarece conţin compuşi clorinaţi solizi, corozivi)
bullet Tratamente ce scad frecarea şi conţin PTFE (teflon)

Clasificarea după tipul soluţiei:

bullet Amestec de elemente şi produse (ce trebuie agitat bine înainte de folosire, iar apoi trebuie pornit imediat motorul care trebuie lăsat să funcţioneze un anumit timp - pentru a împiedica căderea la fundul băii de ulei)
bullet Soluţii coloidale ce dispersează singure, rapid şi omogen în ulei

Tufoil este o soluţie coloidală cu particule de 0,5 - 0,05 microni. El se depune pe piesele în mişcare relativă şi asigură cea mai mică frecare - cu 27% mai mică decât la piesele executate din teflon.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Când şi cum se foloseşte Tufoil?
Tufoil se foloseşte după rodaj - practic după parcurgerea a 7000 - 8000 km sau după efectuarea primului schimb de ulei la motor şi până la casarea autovehicului. Este necesar rodajul pentru a permite lustruirea pieselor aflate în contact - în mişcare relativă - altminteri depunerea ce o realizează Tufoil va împiedica această operaţie de şlefuire - păsuire.
Dacă sunteţi o persoană care percepeţi zgomotul agregatelor şi a motorului vă sugerăm să scoateţi uleiul vechi, să-l introduceţi pe cel nou, având grijă să lăsaţi loc pentru adaosul de Tufoil. Porniţi apoi motorul fixând pedala de acceleraţie la 500 - 600 ture peste turaţia de ralanti. Lăsaţi pedala de acceleraţie în poziţia de mai  sus, opriţi motorul - adăugaţi cantitatea de Tufoil prescrisă, puneţi buşonul şi reporniţi motorul. In circa 5 minute se percepe un mers mai lin, mai puţine trepidaţii, mai puţin zgomot. Vedeţi în acest fel că Tufoil acţionează practic imediat. Efectul devine maxim după 1000 km şi se menţine atâta timp cât folosim Tufoil. Eficienţa se percepe mai uşor la maşinile cu mai mulţi km, dar un specialist sesizează această modificare şi la maşinile noi.
Dacă se renunţă la Tufoil în scurt timp dispar avantajele lui.
De menţionat că Tufoil se poate adăuga şi înainte de a pune noul ulei sau în acelaşi timp cu uleiul, fără a exista impedimente - numai că nu se mai poate face comparaţia privitoare la efectul asupra agregatelor.
Pentru determinarea consumului de carburant probele se fac conform STAS 6926/10 folosind litrometrul mecanic sau electronic.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Cum influenţează Tufoil pornirea şi accelerarea imediat după pornire?
Multe motoare au tendinţa să se clatine şi să ezite când pedala de acceleraţie este apăsată rapid. Motivul este că există o mare frecare metal pe metal în condiţii mari de uzură. Tufoil reduce drastic acest lucru. Unul din testele standard pe care le folosim la verificarea maşinilor, este să apăsăm pedala de acceleraţie la podea, imediat după pornirea de dimineaţă. Efectele produsului Tufoil sunt extraordinare la acest test (noi nu recomandăm acest test, aşa că fiţi atenţi dacă vă hotarâţi să-l folosiţi să nu faceţi accident).

Inapoi la Intrebari Frecvente

Pot folosi Tufoil la barca mea cu motor?
Tufoil lucrează la fel de bine şi la motoarele de nave. Se foloseşte la fel ca la motoarele de automobile. Se foloseşte de asemenea la transmisia inferioară, acolo unde este amplasată elicea. Tufoil conţine inhibitori de rugină care vor proteja un motor naval şi atunci când este oprit. Ştiaţi că o mare firmă de remorcări navale, foloseşte Tufoil în motoare şi în cutiile de viteze? Rezultatele sunt dincolo de aşteptări! Au prelungit viaţa marilor motoare Diesel cu peste 50%, iar temperatura din cutiile de viteze a fost redusă de la ,,supraîncălzire" la ,,călduţ".

Inapoi la Intrebari Frecvente

Influenţează Tufoil motorul diesel?
Teste recent făcute de laboratorul independent pentru regiuni reci din Kapuskasing din Canada arată că Tufoil creşte turaţia motorului la rece cu 9,6%. Asta înseamnă o mai bună pornire pe timp rece. Normal, o pornire mai uşoară înseamnă că viaţa bateriei se va prelungi considerabil! Utilizatorii spun că au o acceleraţie mai bună când în motoarele Diesel folosesc Tufoil. Acum sosesc şi rapoarte care vorbesc despre îmbunătăţiri ale motoarelor Diesel ce folosesc Tufoil la altitudini mari ( la munte ).

Inapoi la Intrebari Frecvente

Ce realizează Tufoil la diferenţial?
Se foloseşte o parte Tufoil la zece părţi ulei de diferenţial. Diferenţialul va funcţiona la o temperatură mai mică. Tufoil nu are niciun efect advers asupra ambreiajului.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Realizez economii de carburant?
Reducerea frecării înseamnă o economie de combustibil. Rapoartele din teren variază mult, de la o economie de 5% până la 12%. Două motoare nu sunt la fel. Variază la fel de mult ca şi şoferii care le conduc. Toleranţele de producţie, puterea, finisarea, urmele abrazive, reglaje (conform vremii), erori de la tratarea la cald, anomaliile la aprindere şi inducţie, toate combinate dau fiecărei maşini propria personalitate. În ciuda marilor variaţii, teste independente au arătat îmbunătăţiri semnificative atunci când se foloseşte produsul Tufoil. Păstraţi o evidenţă cât mai strictă. Urmăriţi-vă economiile!

Inapoi la Intrebari Frecvente

La motoarele cu injecţie este influenţat ralantiul?
Motoarele cu injecţie de combustibil îşi reglează automat viteza de ralanti, când lubrifiantul este îmbunătăţit cu Tufoil, la fel cum ar fi făcut-o şi carburatorul.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Cât Tufoil trebuie să folosesc şi care sunt economiile nete realizate?
Noi recomandăm 237 ml (8 uncii) de Tufoil la tratamentul iniţial, atunci când schimbaţi uleiul. (asta la turisme, pentru băile standard de 4-5 l.) După acest tratament iniţial, este suficient să se adauge doar jumatate (4 uncii) în baia de ulei, la fiecare schimb de ulei. Ca informaţie generală 6% ca tratament iniţial şi apoi doar 3% din cantitatea de ulei a băii motor, la fiecare următor schimb de ulei. Tufoil nu este doar eficient, este şi economic de utilizat. O socoteală bazată pe cea mai populară măsură - quartul, arată că mergeţi cu maşina 6 mile cheltuind doar 1 penny pe Tufoil. La 3000 de mile (~ 5000 km), aţi cheltuit doar 1 penny la fiecare 6 mile conduse. Odată ce vezi beneficiile, nu îţi mai vine să foloseşti altceva. In lei costul cu Tufoil, la turismele medii, pentru cazul schimbului de ulei efectuat la 10.000 km, este de circa 0,55 lei / 100 km. Cei ce-şi ţin costurile de exploatare au raportat economii de carburant, ulei, manoperă şi piese 3 lei / 100 km. Rezultă că la 1 leu investit în Tufoil economisiţi în fapt 6 lei - Tufoil nu vă cheltuie banii, ci îi economiseşte.
La vehiculele mari, care schimbă uleiul la peste 30.000 km, economiile sunt chiar mult mai importante, deoarece rămân mai mulţi bani din costul întreţinerii.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Ce se întâmplă cu ralantiul la motoarele vechi?
La motoarele vechi, nu este de loc neobişnuit ca turaţia de ralanti să crească atunci când se foloseşte Tufoil. Dacă blocul motor s-a deformat, sau are probleme serioase cu frecarea, îmbunătăţirea pe care o aduce este extraordinară. Îmbunătăţirea la relanti se observă mai puţin la motoarele noi.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Cum este influenţată viaţa motorului?
Pur şi simplu puteţi dubla viaţa motorului dacă folosiţi Tufoil în motorul dumneavoastră. Cei mai mulţi oameni consideră normal să-şi folosească maşina 100.000 de mile. Dacă folosiţi Tufoil în mod regulat, la fiecare schimb de ulei, vă puteţi aştepta să meargă cel putin 200.000 de mile . . . şi asta nu este ceva neobisnuit! De fapt noi am înfiinţat ,,Clubul sfertului de milion" - pentru cei care au depăşit 250.000 de mile! Noi încurajăm clienţii să păstreze o evidenţă exactă a economiilor lor. Un consum mai bun, mai puţine reparaţii, o viaţă mai lungă a motorului şi economiile se adună repede. Veţi fi uimit când veţi vedea cât de mult economisiţi.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Pot folosi Tufoil la motocicletă sau ATV?
Tufoil funcţionează extrem de bine în motoarele în 4 timpi care au o baie de ulei separată (nu se amestecă niciodată uleiul cu benzina). Iniţial am crezut că ambreiajele umede pot aluneca dacă se foloseşte Tufoil, dar clienţii ne-au arătat că ne-am înşelat. Am primit rapoarte privind o funcţionare mai lină şi la o temperatură mai mică la motocicletele cu ambreiaj umed. Nicio restricţie, din partea noastră.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Afectează garanţia folosirea produsului Tufoil?
Tufoil este un modificator de frecare pe bază de lubrifiant, cu un total de 11 patente în SUA şi pe plan internaţional. Garanţia maşinii dumneavoastră noi, nu va fi afectată dacă îl folosiţi. Noi vă recomandăm să rulaţi maşina dumneavoastră între 5000 - 10000 mile ( 7.000 km. ) pentru rodaj înainte de a începe să folosiţi Tufoil. In ciuda a ce ţi se spune de către producător este bine să nu forţaţi motorul înainte de a folosi modificator de reducere a uzurii. Rodajul de 7.000 km. este necesar pentru a permite finisarea ( lustruirea ) suprafeţelor de contact înainte de a folosi Tufoil.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Poate influenţa Tufoil motoarele foarte vechi?
Multe motoare vechi prezintă simptome de ardere a uleiului. Tufoil poate ajuta în unele cazuri, prin eliberarea segmenţilor parţial blocaţi. Simptome: elimină pufuri de fum albastru la pornire dimineaţa sau după ce motorul a stat o perioadă. Acest lucru se întâmplă din cauza deteriorării sau rigidizării garniturilor de ulei pe tijele de supapă. Problema este cauzată în primul rând de faptul că producătorii nu folosesc cauciucul indicat pentru garnituri (viton). Costă prea mult. Singura soluţie este să continuaţi cu fumul acela albastru sau să înlocuiţi garniturile. Niciun ulei nu poate corecta o asemenea problemă, deşi un ulei mai gros o poate reduce. Fumul constant albastru (sau scăpările de ulei) în unele cazuri este datorat blocării segmenţilor de piston. Ni s-au raportat îmbunătăţiri importante acolo unde s-a folosit Tufoil - care a dat drumul la segmenţi şi i-a făcut să funcţioneze din nou corect. Dacă segmenţii sunt cimentaţi în lăcaşurile lor, sau dacă cilindrul este zgâriat, niciun lubrifiant nu poate elimina emisia de fum.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Filtrele de ulei împiedică circulaţia Tufoilului?
Prin cele mai multe filtre de ulei de pe maşinile moderne, particulele care sunt mai mici de 10 microni pot trece (asta inseamnă că particulele de 10 microni sunt foarte mici). Particulele de PTFE din Tufoil sunt între 0.5 si 0.05 microni şi trec prin filtre ca şi cum acestea n-ar exista. Filtrele grosolane care folosesc mănunchiuri mari de celuloză sau hârtie de filtru cu atât mai uşor permit trecerea PTFE. Producătorii de filtre recomandă folosirea de Tufoil.

Inapoi la Intrebari Frecvente

La motoare vechi pot folosi un ulei din noua generaţie şi Tufoil?
Motoarele moderne folosesc toate uleiuri pe bază de detergenţi şi rămân foarte curate în interior. Tufoil poate fi folosit în aceste motoare fără nicio problemă. Dacă aveţi un motor clasic, mai vechi, care foloseşte uleiuri făcute cu tehnologii dinainte de 1950, noi recomandăm demontarea băii motorului şi curăţarea fizică a murdăriei din baie şi de pe capacele de la supape. Un ulei de înaltă calitate pe bază de detergenţi poate ridica acea mizerie şi ea poate cauza probleme. Noi vindem Tufoil unei firme de închiriat maşini, care are în special maşini mai vechi şi iată concluzia lor şi propriile lor cuvinte: ,,Folosim Tufoil de 237 ml la parcul nostru cu maşini de închiriat la fiecare schimb de ulei iar rezultatele au fost uimitoare. Intrucât folosim maşini vechi pentru flota noastră de închiriat, multe din maşini au peste 100.000 mile (160.000 km.), acestea au un consum foarte mic de ulei sau chiar deloc, de când am început să folosim Tufoil.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Este influenţată pornirea la cald?
Când un motor este turat la maxim pe o vreme caniculară, oprit şi apoi repornit când încă este cald, uneori pot apărea probleme. Piesele s-au blocat şi trebuie să se răcească pentru a-şi da drumul. Tufoil ajută la prevenirea apariţiei blocajelor pieselor fierbinţi şi veţi găsi că pornirea la cald este mult mai rapidă. Date noi arată că motoarele ce folosesc Tufoil funcţionează la o temperatură cu 42% mai mică.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Este influenţată pornirea la rece?
Cel mai bun loc pentru testarea pornirii la rece este în Canada! Guvernul canadian a testat Tufoil în laboratoarele lor reci din Kapuskasing şi au găsit o pornire mai rapidă la rece cu aproape 10%. O îmbunătăţire cu care bateria dumneavoastră va avea o viaţă mai lungă! Dacă bateria dumneavoastră este slabă sau legăturile sunt un pic corodate, şansele de a porni vor fi mult mai mari dacă se foloseşte Tufoil! Testele cu Tufoil au arătat o scădere a consumului de combustibil la funcţionarea pe timp rece.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Pot testa compatibilitatea uleiului meu cu produsul Tufoil?
Tufoil se amestecă cu toate tipurile de ulei fie ele sintetice sau minerale, folosite în motoarele auto. Dacă aveţi îndoieli, îi puteţi verifica compatibilitatea încălzind 1 uncie de Tufoil la 10 uncii de ulei şi apoi le lăsaţi timp de 24 de ore. Dacă nu există nicio depunere, atunci sunt compatibile.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Cum pot folosi Tufoil la cutia de viteze?
Tufoil este prea alunecos pentru a fi folosit în cutiile de viteze automate. Uleiurile din această categorie trebuie să fie oarecum cu aderenţă, altfel ambreiajul nu poate funcţiona corect. In cutiile de viteze manuale, cam o parte de Tufoil la zece părţi de ulei de transmisie, le va face să funcţioneze la temperaturi mai mici, iar schimbarea vitezelor să se facă mai lin.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Influenţează Tufoil turbosuflanta motorului meu?
Motoarele cu turbosuflante funcţionează extrem de bine cu Tufoil în baia de ulei. Un expert de motoare, prezentator la televiziune, aleargă într-o Toyota turbo diesel prin toata America. El a spus
,, N-am mai văzut o maşină turbo să meargă aşa de bine! (Nu uita! Inainte de a opri motorul lasă-l să ruleze la ralanti, altfel uleiul rămâne între lagărele fierbinţi ale turbosuflantei.)

Inapoi la Intrebari Frecvente

Există comparaţii cu alte sisteme de ungere?
Am efectuat mii de teste de uzură în laboratorul nostru în ultimii 25 de ani. Ultimul pe care l-am numit testul cu fum / fără fum a arătat cum Tufoil s-a detaşat de restul lubrifianţilor. Pe rând am pus fiecare lubrifiant pe aparatul cu patru bile (folosit de Biroul Naţional de Standardizare). In 13 minute sau chiar mai puţin fiecare a ars scoţând fum. Atunci când am supus Tufoil în aceleaşi condiţii, a trebuit să folosim, nu cronometrul, ci calendarul. Tufoil a rezistat o uimitoare perioadă de 16 zile, înainte de a observa o uşoară dâră de fum. (Sunaţi-ne şi vom fi fericiţi să vă trimitem în mod gratuit orice test.)

Inapoi la Intrebari Frecvente

Se poate îmbunătăţi şi calitatea ungerii la vaselină?
Unsoarea pentru lagăre este mai bună cu adaos de Tufoil. Nu folosiţi prea mult Tufoil deoarece unsoarea se va înmuia prea tare şi va deveni prea fluidă. Amestecaţi mai puţin de o parte de Tufoil la zece părţi de unsoare. Amestecaţi bine asfel încât produsul final să fie uniform. Nu uitaţi! La maşinile cu discuri de frână, discurile se încălzesc datorită frânării şi nu datorită frecări din lagăre. Dacă folosiţi prea mult Tufoil, punctul de topire al unsorii poate scădea prea mult şi se pot distruge lagărele.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Când schimb uleiul dacă folosesc Tufoil?
Noi recomandăm să schimbaţi uleiul conform specificaţiilor producătorului. Totuşi, mulţi din clienţi găsesc că uleiul lor este încă curat la acest număr de mile (kilometri) din cauză că Tufoil a scăzut frecarea şi uzura, aşa că ei au luat hotărârea să prelungească durata schimbul de ulei.

Inapoi la Intrebari Frecvente

Există diferenţe între tratamentul Tufoil şi aditivii de ulei?   
Aditivii modifică caracteristicile uleiurilor. Uleiurile fabricate cu noile tehnologii moderne nu numai că nu necesită aditivi - deoarece conţin aditivi - dar pot forma depuneri în cazul unor aditivi inadecvaţi adăugaţi suplimentar.
Tratamentele nu modifică caracteristicile uleiurilor, ele aderă la piesele în contact şi mişcare relativă reducând frecarea. Ajută uleiul în misiunea de lubrifiere a pieselor, agregatelor şi motoarelor (reduc coeficientul de frecare).

Inapoi la Intrebari Frecvente

Ce realizează Tufoil pentru maşinile Euro 5 şi Euro 6 cu Start/Stop?   
Şi la noile maşini Euro 5, 6 cu/fără Start-Stop și hibride depunerea tratamentului elimină frecarea metal pe metal la pornire. Reducerea frecării face să crească durata de viaţă a motorului sau agregatului iar efortul demarorului şi acumulatorului scade semnificativ făcând să crească şi durata lor de funcţionare. La maşina probată de noi, timp de 3 ani, un Ford Focus EcooBoost 1,5 litri benzină Euro 6, 150 C.P., consumul de benzină la funcţionarea statică a scăzut după numai 350 km de la adăugarea tratamentului Tufoil de la 0,6 l/h la 0,5l/h (reducere de peste 16,6% a consumului). În plus pornirile după opririle din trafic se fac mai uşor şi mai rapid cu 0,10 sec. Mașinile cu Start-Stop au multe piese modificate ceea ce înseamnă cuzineți, segmenți, pistoane, supape - realizate din materiale mai rezistente pentru a face față unui număr de 500.000-600.000 porniri față de 30.000 porniri la mașinile fără Start-Stop. Unele piese au și straturi de lubrifiant solid pentru a rezista la pornirile cu puțin ulei. Tufoil contribuie în acest caz la o viață și mai mare a pieselor.

Inapoi la Intrebari Frecvente